התכתבות עם בנקאי
שירות התכתבות ב - SMS ודוא"ל בנושאים כלליים בלבד
אנא ציין בפנייתך את מירב הפרטים, על מנת לאפשר לנו בירור יעיל ומזורז: שם מלא, ת.ז, שם סניף, טלפון, כתובת מייל.
דרכי התקשרות :
הודעות SMS במספר טלפון : 03-5130814
כתובת דוא"ל : bankmassad@fibi.co.il
למען שמירה על פרטייך האישיים:
- אין למסור בערוצים הפתוחים מידע אישי על החשבון כגון מספר מלא של החשבון( למעט 3 ספרות אחרונות של מספר החשבון שנדרש לצורך זיהוי)
- אין למסור מספר מלא של ת.ז, מספר חשבון מלא וכדומה
לתשומת ליבך:
- המענה בשירות זה זה הינו לפניות כלליות בלבד. לביצוע פעולות ומתן מידע אישי או במקרים דחופים יש לפנות לסניפך או למסד CALL בטלפון *2448 אם יש לך מנוי. כמו כן, ניתן לקבל מידע ולבצע פעולות במגוון נושאים, אם אינך מנוי עדיין ניתן לקבל קוד בסניף
- לקבלת תמיכה טכנית בנושאי אתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית ניתן ליצור קשר עם התמיכה הטכנית בטלפון *2449 או לשלוח מייל לכתובת: supportm@bankmassad.co.il
היחידה לפניות הציבור
בנק מסד רואה עצמו מחויב להעניק לך את השירות המיטבי בכל ערוצי הפנייה ומייחס חשיבות רבה לשביעות הרצון שלך.
עם זאת, אם במהלך הפעילות השוטפת לא קיבלתם מענה מלא לציפיותיכם, מחלקת פניות הציבור עומדת לרשותכם בכל עת ולכל עניין ותשמח לעזור.
לתשומת ליבך!
לא ניתן למסור הוראות לביצוע פעולות בחשבון באמצעות היחידה. הוראות לביצוע וכן בירורים/בקשות/הצעות
יש להפנות ישירות לסניף בו מתנהל חשבונך או למוקד מסד Call בטלפון 2448*.
קבלת שירות בסניפי מסד תתאפשר רק בתיאום פגישה מראש באמצעות האתר,הסניף או המוקד טלפוני: 03-5641350.
באפשרותך לפנות למחלקת פניות הציבור באמצעות האתר -
טופס פנייה אלקטרוני
בטלפון 03-5641347
בפקס 03-7170598
דוא"ל : pniyot@bankmassad.co.il
בדואר: בנק מסד, היחידה לפניות הציבור
רח' אבא הלל 12, רמת גן
מיקוד 5250606
כמו כן, בחגי תשרי, בערבי החג, בפורים ובחוה"מ סוכות ופסח משרדי ההנהלה הראשית ומחלקת פניות הציבור של הבנק יהיו סגורים.
דרכי התקשרות עם רכז נגישות:
בכל שאלה/פנייה בנושא נגישות לאנשים עם מוגבלות, ניתן לפנות לרכז הנגישות בקבוצת הבינלאומי.
פונקציה לגביית חובות
לידיעתכם,
המחלקה לגבייה משפטית בבנק מסד נמצאת בכתובת:
אבא הילל 12 בניין ששון חוגי רמת גן מיקוד: 5250606
ניתן להשיג אותם בטלפון : 03-5641361 .