לקוח/ה יקר/ה, שביעות רצונך חשובה לנו!
בנק מסד רואה עצמו מחויב להעניק לך את השירות המיטבי בכל ערוצי הפנייה ומייחס חשיבות רבה לשביעות הרצון שלך.
עם זאת, אם במהלך הפעילות השוטפת לא קיבלתם מענה מלא לציפיותיכם, מחלקת פניות הציבור עומדת לרשותכם בכל עת ולכל עניין ותשמח לעזור.
לתשומת ליבך!
לא ניתן למסור הוראות לביצוע פעולות בחשבון באמצעות היחידה. הוראות לביצוע וכן בירורים/בקשות/הצעות
יש להפנות ישירות לסניף בו מתנהל חשבונך או למוקד מסד Call בטלפון 2448*.
בפקס : 03-7170598
:בדואר
בנק מסד, היחידה לפניות הציבור
רח' אבא הלל 12, רמת גן
מיקוד 5250606
כמו כן, בחגי תשרי, בערבי החג, בפורים ובחוה"מ סוכות ופסח משרדי ההנהלה הראשית ומחלקת פניות הציבור של הבנק יהיו סגורים.