לקוחות יקרים,
שלוחה גבעה הצרפתית נסגרה לקבלת קהל ותפתח חזרה ביום חמישי בתאריך 28/01/2021.
פעולות רבות ניתן לקבל בסניף מסד ירושלים- רחוב שמאי 16 טלפון: 02-6237200.
אנו עומדים לרשותכם בהתכתבות עם בנקאי באתר ובאפליקציה ובמוקד הטלפוני 03-5641350.
ניתן לקבל את מגוון שירותי הבנק דרך האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני ב- 2448*.
ובכל סניפי קבוצת הבינלאומי הפתוחים לקהל.
נשמח לסייע בכל הכלים הבנקאיים העומדים לרשותנו. בריאות איתנה.
לקוחות יקרים,
בהמשך להנחיות משרד הבריאות לצמצום הפעילות בסניפים, סניף חלקי קרית גת סגור לקבלת קהל.
ניתן לקבל את מגוון שירותי הבנק דרך האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני ב- 2448*.
לצפייה במדריך הפעולות הנפוצות שניתן לבצע באמצעות האתר והאפליקציה לחץ כאן
לקוחות יקרים,
סניף פתח תקווה 509 ייסגר לקבלת קהל ויפתח חזרה ביום ראשון בתאריך 31/01/2021.
אנו עומדים לרשותכם בהתכתבות עם בנקאי באתר ובאפליקציה ובמוקד הטלפוני 03-5641350.
ניתן לקבל את מגוון שירותי הבנק דרך האתר, האפליקציה והמוקד הטלפוני ב- 2448*.
ובכל סניפי קבוצת הבינלאומי הפתוחים לקהל.
נשמח לסייע בכל הכלים הבנקאיים העומדים לרשותנו. בריאות איתנה.
שלום רב,
לידיעתכם החל מ 11/01/2021 ייכנסו לתוקפן מגבלות מסחר בנוגע לניירות ערך של חברות סיניות.
בהתאם להנחיות החדשות ייחסמו כל המניות המופיעות ברשימה המצ"ב.
הוראות קנייה ייחסמו החל מיום שישי ה 08/01/2021 עם סגירת המסחר בארה"ב.
הוראות קניה בתוקף הקיימות במערכת שעדיין לא בוצעו ו/או הוראות שבוצעו באופן חלקי ועדיין בתוקף יבוטלו באופן אוטומטי.
מכירת המניות תתאפשר עד 10/2021.
ככל שיהיו עדכונים נוספים נביאם לידיעתכם.
בתקופת הסגר יחול שינוי בשעות פעילות הסניפים. בימים שני ורביעי הסניפים יהיו פתוחים לקהל ברציפות בין השעות 08:30-16:00 ולא יפעלו בשעות אחר הצהריים.
בשאר ימי השבוע לא יחול שינוי בשעות הפעילות.
כמו-כן תוכלו ליצור עמנו קשר באמצעות "התכתבות עם בנקאי" ובאמצעות מוקד טלפוני 2448*.
לקוחות מעל גיל 70 ואוכלוסייה עם מוגבלות אינם נדרשים לתאם פגישה מראש על מנת לקבל שירות בנקאי, אך על מנת לשמור על בריאותם,
אנו ממליצים גם להם להגיע לסניף לאחר תאום פגישה.
חשוב לנו שתדעו שתמיד תוכלו לקבל מאתנו שירות גם מבלי לצאת מהבית באמצעות התקשרות ל-03-5641350.
לתיאום פגישה בסניף לחצו כאן
(לצורך מעבר לתיאום פגישה יש להקליד שם משתמש וסיסמא טרם ההעברה)
לקוחות יקרים,
חשוב לנו ליידע את לקוחותינו בעלי המשכנתאות בבנק כי בנק ישראל פרסם טיוטת הוראה גבי חלק ריבית הפריים מסך הלוואת המשכנתא.
נדגיש שבשלב זה מדובר בטיוטה שטרם נכנסה לתוקף.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת
*אי עמידה בפרעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.
לתשומת לבכם- לאור עומס הפניות במוקד, לא יתאפשר לבצע העברות בסכום הנמוך מ- 200 ש"ח.
באפשרותכם לבצע העברות ישירות באתר או באפליקציה, ללא צורך בהמתנה.
לביצוע העברות - לחץ כאן
הודעה על ביצוע שינויים בכתב התנאים הכלליים לניהול חשבון
בנק מסד בע"מ ("הבנק") מתכבד בזה להודיע ללקוחותיו על ביצוע עדכונים ושינויים בכתב התנאים הכלליים לניהול חשבון ("החוברת").
מרבית השינויים נעשו בעקבות הוראות חוק שירותי תשלום התשע"ט- 2019, אשר ייכנס לתוקף ביום 14 באוקטובר 2020.
כמו כן עודכנו נושאים נוספים, ביניהם - סעיף "מסירת פרטים ומאגרי מידע" והגדרת "ריבית הליבור המעוגל" נוכח הצפי להפסקת הפרסום והשימוש בריבית הליבור (LIBOR).
עדכונים ושינויים אלו ייכנסו לתוקף במועד כניסת החוק לתוקף. הודעות מפורטות בדבר העדכונים והשינויים האמורים נשלחו לכלל לקוחות הבנק.
בנוסף, הנוסח המלא והמחייב של החוברת, וכן תקציר של עיקריה לעניין שירותי תשלום, פורסמו באתר האינטרנט של הבנק: https://www.bankmassad.co.il.
לקבלת החוברת המעודכנת או התקציר ניתן לפנות לסניפי הבנק* או למסד call בטלפון 2448*.
הרינו להודיעכם כי החל מה-22.3.20 ניתן יהיה להפיק מאתר הבנק המזוהה אישורים על מס שנוכה במקור בשנת 2019 (טופס מס' 867 של רשויות המס).
פירוט הנתונים ואופן הצגתם באישור בוצע על פי הנחיות מפורשות ובמתכונת שנקבעה ע"י רשות המיסים.
למעבר להפקת הטופס לחץ כאן
• ללקוחות שאינם מנויים לאון ליין- ניתן לפנות לסניף לבקשת הנפקת האישור.
הנחיות בנק ישראל בדבר השהיית הגבלת חשבונות בנק בשל שיקים ללא כיסוי פקעו ביום 22 ביוני 2020.
כפועל יוצא, שיקים שחזרו מסיבת אין כיסוי מספיק החל מיום א', 23 ביוני 2020 ואילך, ייספרו לצורך הטלת הגבלות, בהתאם להוראות חוק שיקים ללא כיסוי.
שיקים שחזרו בין התאריכים: 4 במרס 2020 ל- 22 ביוני 2020, ייגרעו ממניין השיקים לעניין הטלת הגבלות.
שיקים מבוטלים שמועד פירעונם הינו 23 ביוני 2020 או מאוחר יותר, חשופים להגבלת חשבונות ולדיווחים למאגר נתוני האשראי, כנדרש עפ"י דין, על כל המשתמע מכך.
בדיקת מצב היתרה בחשבון וקיומו של כיסוי לשיק, מתקיימת גם במקרים של שיק מבוטל.
לקוחות יקרים,
ביום 15.9.19 נכנס לתוקף חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, התשע"ח- 2018 (להלן: "חוק חדלות פירעון").
בעקבות חוק זה, הרינו להודיעכם על השינויים הבאים בתנאים הכלליים לניהול חשבון עליהם חתמתם:
1. בכל מקום, בכתב התנאים הכלליים בו נזכר בעל תפקיד כלשהו בקשר עם חדלות פירעון, כגון: כונס נכסים, נאמן, מפרק יבוא גם: " כל בעל תפקיד דומה מכוח חוק חדלות פירעון."
2. בכל מקום, בכתב התנאים הכלליים בו נזכר הליך כלשהו בקשר עם חדלות פירעון כגון: הליכי כינוס, פשיטת רגל או פירוק יבוא גם: "כל הליך אחר בעל משמעות דומה מכח חוק חדלות פירעון, לרבות- אך לא רק- צו לפתיחת הליכים וצו שיקום כלכלי.
3. בכל מקום בו נזכרים בתי המשפט לעניין הליכי חדלות פירעון יבוא גם: "כל גורם מוסמך אחר עפ"י חוק חדלות פירעון."
4. במקום בו נזכרת החלטת תאגיד על פירוק יבוא גם: "החלטה לפתוח בהליכי משא ומתן מוגן לפי הוראות חוק חדלות פירעון."
5. בכל מקום, בו נזכרים הצעה או אישור הסדר או הצעת פשרה בין בעלי החשבון לנושיהם, יבוא גם: "ניהול משא ומתן מוגן לפי הוראות חוק חדלות פירעון."
שינויים אלו רלוונטיים בפרט לעניין עדכון הבנק בקיום הליכים כאמור ועילות העמדה לפירעון מידי.
במסגרת מיזם חדש בהובלת בנק ישראל, הופעל ע"י משרד האוצר אתר ייעודי אשר יאפשר לציבור הרחב לבדוק האם קיימים פקדונות ללא תנועה על שמם או חשבונות על שם לקוחות שנפטרו ולקבל רשימה ופרטי התקשרות של הבנקים בהם אותרו פקדונות/חשבונות כאמור.
מהם "פקדונות ללא תנועה" על פי הגדרות המיזם?
"פקדונות שהתאגיד הבנקאי לא הצליח ליצור קשר עם בעליו סמוך למועד פירעונו במשך חודשיים; לעניין חשבון עובד ושב יראו כמועד הפירעון את היום בו הפך הפקדון לפיקדון ללא תנועה כהגדרתו בסעיף 2 לפקודת הבנקאות, 1941, דהיינו, מתום עשרה חודשים מהיום שנתקבלה ההוראה האחרונה מבעליו;
לעניין פקדון מתחדש, מועד הפרעון יחשב כמועד החידוש, ובלבד שחלפו עשרה חודשים ממועד הפקדת הפיקדון".
לתשובת לב - מאחר וההגדרה הנ"ל מתייחסת לפקדונות ללא תנועה גם בחשבונות פעילים, ייתכן ובתוצאות החיפוש באתר יתקבל מידע בגין פקדונות שהלקוח מודע לקיומם.
מהם "חשבונות של נפטרים"?
כלל החשבונות על שם הנפטר, הן חשבונות פעילים והן חשבונות פעילים והן חשבונות שאינם פעילים.
אלו לקוחות מטופלים במיזם?
המיזם מכיל מידע אך ורק על פקדונות/חשבונות של לקוחות יחידים תושבי ישראל המתנהלים כיום בבנק (לא כולל חשבונות שנסגרו).
איתור הפקדונות ללא תנועה באתר, מבוצע על סמך מספר תעודת זהות + תאריך הנפקה של תעודת הזהות (+ שאלות נוספות) .
לגבי חשבונות נפטרים - יש לספק מספר תעודת זהות של הפונה ותאריך הנפקת תעודת הזהות וכן מספר תעודת הזהות של הנפטר ותאריך פטירה (+ שאלות נוספות).
למי לפנות בבנק לצורך קבלת מידע ראשוני?
מידע ראשוני על פקדונות ללא תנועה בבנק והנחיות לגבי משיכת כספים יינתנו ע"י המוקד הטלפוני שמספרו: 03-5130619.
מידע ראשוני על חשבונות נפטרים יינתן בכל אחד מסניפי הבנק.
אופן זיהוי הפונה לקבלת מידע ו/או למשיכת כספים מפקדונות ללא תנועה.
קבלת מידע ומתן הוראת למשיכת הכספים מפקדונות ללא תנועה יהיו כפופים לנהלי הבנק בנושא הזדהות לקוחות וביצוע פעולות בהוראות טלפוניות.
תנאים לקבלת מידע וביצוע הוראות בחשבונות נפטרים.
- קבלת מידע על חשבון עיזבון תתאפשר אך ורק בסניפי הבנק לאחר זיהוי היורש על פי תעודת זהות/דרכון ובכפוף לקבלת תעודת פטירה וצו קיום צוואה או צו ירושה של בית משפט מוסמך בארץ.
- תשלומים ליורשי המנוח או למי מהם, ייעשו, רק לאחר שהוצגו בפני הסניף בו מתנהל חשבון המנוח, תעודת פטירה וכן צו ירושה או צו קיום צוואה ובהתאם
להוראות משותפות בכתב שניתנו מטעם כל היורשים המופיעים בצו, לאחר שזוהו בהתאם לתהליכי הזיהוי של הבנק.
- במקרים בהם התמנה מנהל עיזבון, משיכת כספים תיעשה רק בהתאם להוראות מנהל העיזבון ובהתאם לתנאי צו המינוי.
האם ניתן להסיר את המידע על הלקוח מהאתר הייעודי לאיתור הכספים?
לקוח יוכל לפנות למוקד הטלפוני/לסניף ולבקש להפסיק להעביר את המידע עליו לאתר זה. ההסרה מהאתר תבוצע לכל היותר תוך חודש וחצי מקבלת הבקשה.
לשאלות ופרטים על המיזם ניתן לפנות למוקד הטלפוני במס' 03-5130619 או במייל palat-yorshim@fibi.co.il .
מהם "חשבונות של נפטרים"?
כלל החשבונות על שם הנפטר, הן חשבונות פעילים והן חשבונות פעילים והן חשבונות שאינם פעילים.
אלו לקוחות מטופלים במיזם?
המיזם מכיל מידע אך ורק על פקדונות/חשבונות של לקוחות יחידים תושבי ישראל המתנהלים כיום בבנק (לא כולל חשבונות שנסגרו).
איתור הפקדונות ללא תנועה באתר, מבוצע על סמך מספר תעודת זהות + תאריך הנפקה של תעודת הזהות (+ שאלות נוספות) .
לגבי חשבונות נפטרים - יש לספק מספר תעודת זהות של הפונה ותאריך הנפקת תעודת הזהות וכן מספר תעודת הזהות של הנפטר ותאריך פטירה
(+ שאלות נוספות).
למי לפנות בבנק לצורך קבלת מידע ראשוני?
מידע ראשוני על פקדונות ללא תנועה בבנק והנחיות לגבי משיכת כספים יינתנו ע"י המוקד הטלפוני שמספרו: 03-5130619.
מידע ראשוני על חשבונות נפטרים יינתן בכל אחד מסניפי הבנק.
אופן זיהוי הפונה לקבלת מידע ו/או למשיכת כספים מפקדונות ללא תנועה
קבלת מידע ומתן הוראת למשיכת הכספים מפקדונות ללא תנועה יהיו כפופים לנהלי הבנק בנושא הזדהות לקוחות וביצוע פעולות בהוראות טלפוניות.
תנאים לקבלת מידע וביצוע הוראות בחשבונות נפטרים:
- קבלת מידע על חשבון עיזבון תתאפשר אך ורק בסניפי הבנק לאחר זיהוי היורש על פי תעודת זהות/דרכון ובכפוף לקבלת תעודת פטירה וצו קיום צוואה או צו ירושה של בית משפט מוסמך בארץ.
- תשלומים ליורשי המנוח או למי מהם, ייעשו, רק לאחר שהוצגו בפני הסניף בו מתנהל חשבון המנוח, תעודת פטירה וכן צו ירושה או צו קיום צוואה ובהתאם להוראות משותפות בכתב שניתנו מטעם כל היורשים המופיעים בצו, לאחר שזוהו בהתאם לתהליכי הזיהוי של הבנק.
- במקרים בהם התמנה מנהל עיזבון, משיכת כספים תיעשה רק בהתאם להוראות מנהל העיזבון ובהתאם לתנאי צו המינוי.
האם ניתן להסיר את המידע על הלקוח מהאתר הייעודי לאיתור הכספים?
לקוח יוכל לפנות למוקד הטלפוני/לסניף ולבקש להפסיק להעביר את המידע עליו לאתר זה. ההסרה מהאתר תבוצע לכל היותר תוך חודש וחצי מקבלת הבקשה.
לשאלות ופרטים על המיזם ניתן לפנות למוקד הטלפוני במס' 03-5130619 או במייל palat-yorshim@fibi.co.il
הודעה ללקוחות ולמחזיקי תעודות סל וקרנות מחקות
1. תעודות סל שיהפכו לקרנות סל
פסגות- https://maya.tase.co.il/reports/details/1182936
תכלית- https://maya.tase.co.il/reports/details/1182930
קסם- https://maya.tase.co.il/reports/details/1182942
הראל- https://maya.tase.co.il/reports/details/1182919
2. קרנות מחקות שיהפכו לקרנות סל