התכתבות עם בנקאי

התכתבות עם בנקאי באמצעות האפליקציה, האתר, SMS ודוא"ל

מעוניינים ליצור קשר עם הבנק?

מעוניינים ליצור קשר עם הבנק?

בנק מסד מאפשר לכם ליצור קשר עם הבנק במגוון ערוצים.

התכתבות עם בנקאי באתר ובאפליקציה: 

שירות התכתבות עם בנקאי מאפשר לך לפנות לבנק בכל נושא שתבחר, לשלוח בקשות לביצוע פעולות ולהעביר מסמכים בקלות ובצורה מאובטחת.

כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר/אפליקציה, להקיש קוד וסיסמה, להיכנס לשירות התכתבות עם בנקאי ולשלוח פניה.

* יש להזדהות באמצעות שם משתמש וסיסמא טרם ההעברה לשירות.

באתר:

באפליקציה:

התקשרות שלא באמצעות האתר או האפליקציה :

הודעות SMS במספר טלפון :03-5130814
כתובת דוא"ל :bankmassad@fibi.co.il

למען שמירה על פרטייך האישיים:

  • אין למסור בערוצים הפתוחים מידע אישי על החשבון כגון מספר מלא של החשבון( למעט 3 ספרות אחרונות של מספר החשבון שנדרש לצורך זיהוי).
  • אין למסור מספר מלא של ת.ז, מספר חשבון מלא וכדומה.

 

לתשומת ליבך:

לאור המצב, זמני ההמתנה למענה בנקאי עלולים להיות ארוכים מהרגיל.

  • מועד קבלת בקשה לביצוע פעולה בבנק הינו מועד פתיחת הפניה ע"י הבנק.
  • אין לראות בבקשה זו אישור לביצוע הפעולה אלא לאחר קבלת אישור ביצוע מהבנק.
  • אין להעביר באמצעות שירות זה הוראות לביצוע פעולות בניירות ערך ומט"ח או הוספת ערוץ ושירות שלא למידע בלבד ושינוי פרטי התקשרות או שם בעל החשבון.
  • יש לאשר באמצעות חתימה את הטפסים שנשלחו מהבנקאי ולהשיבם לידי הבנק לא יאוחר מסיום שעות הפעילות של הסניף (כפי שמתפרסם באתר הבנק /אפליקציית הבנק).
  • לתשומת לבך, במקרים בהם ניתנה בטופס הוראה לביצוע עסקה בחשבון, היתרות בחשבון יעודכנו באופן זמני עד לאישור הטופס כאמור לעיל, על כל המשתמע מכך. במקרה של טופס שלא יוחזר לבנק על ידי הלקוח באופן ובמועד הנדרשים לעיל או יוחזר לאחר שבוצע בו שינוי, לא תבוצע הוראת הלקוח ועדכון היתרות הזמני, ככל שבוצע, יתבטל.
  • למקרים דחופים או לביצוע פעולות ניתן לפנות לסניף או למסד call בטלפון 2448* או 03-5130046 ככל שקיים לך מנוי.לקבלת תמיכה טכנית בנושאי אתר הבנק ובאפליקציה הסלולרית ניתן ליצור קשר עם התמיכה הטכנית בטלפון מסד באינטרנט: 03-5130047.