מצטרפים לשירות ייעוץ השקעות בקלות באמצעות האתר או האפליקציה!
ללא צורך להגיע לסניף יותר לחתום על הסכם ייעוץ!
מרגע ההרשמה באתר תוך שני ימי עסקים, יועץ השקעות יחזור אליכם בכדי לתת לכם שירות ייעוץ.
כיצד נרשמים?
באתר - נכנסים לתפריט שוק ההון> ייעוץ השקעות>הצטרפות לייעוץ השקעות.
באפליקציה - נכנסים לתפריט הראשי > שוק ההון>צירוף לשירות ייעוץ להשקעות.
שדרגנו את מסך ריכוז הפקדונות וחסכונות באתר ובאפליקציה והוספנו פעולות.
מעכשיו תוכלו לבצע את כל הפעולות בעצמכם:
את הפעולות ניתן למצוא בתפריט פקדונות וחסכונות> מסך "הפקדונות וחסכונות שלי" והן ניתנות לביצוע למשתמשים מרמת שירות שנייה - קל ונוח ללא צורך לפנות לסניף.
בנק מסד מזמין אותך ליהנות מאפליקציה בנקאית מתקדמת המאפשרת לך לבצע מגוון רחב של פעולות בנקאיות, לצפות במידע אישי ולקבל מידע פיננסי כללי.
להורדת האפליקציה חפש "בנק מסד " בחנות ה- App Store.
האפליקציה מציעה מגוון שירותים:
הפעולות שניתן לבצע באמצעות האפליקציה:
האפליקציה תומכת במכשירי iphone, ipad מגרסה 10 ומעלה ומכשירי אנדרואיד בעלי גרסת אנדרואיד 5 ומעלה.
הזדהות באמצעות טביעת אצבע תתאפשר במכשירים תומכים בלבד: iphone, ipad מגרסת מערכת הפעלה 10 ומעלה
ואנדרואיד מגרסת מערכת הפעלה 6 ומעלה.
ביצוע פעולות באמצעות האפליקציה יתאפשר ללקוחות המנויים לשירות אתר האון ליין ברמת השירות המתאימה לפעולה המבוקשת.
הכניסה לאפליקציה מתבצעת באמצעות פרטי הזיהוי לבינלאומי און ליין.
מהיום תוכל להיכנס לחשבונך באפליקציה ע"י טביעת אצבע, תבנית או סיסמה בלבד בקלות ובמהירות!
הכניסה מתבצעת באמצעות מסך הכניסה של האפליקציה.
כל שעליך לעשות הוא לבצע מראש רישום ראשוני לשירות באמצעות קוד משתמש וסיממה.
לאחר ביצוע הרישום הראשוני, תוכל לבחור בשיטת הזיהוי המועדפת עליך:
כיצד מבצעים את הרישום הראשוני?
כיצד ניתן לשנות את שיטת הזיהוי לטביעת אצבע או תבנית?
חייבים להעביר כסף לחבר ואין לכם את מספר החשבון שלו?
צריכים לשלם לטכנאי מבלי לרשום שיק?
השירות החדש מאפשר ביצוע העברת כסף בש"ח ע"י לקוחות פרטיים המנויים לשירותי האינטרנט ברמת שירות רביעית, למוטב המוגדר כ"איש קשר" בספר הטלפונים של המכשיר הסלולרי של הלקוחות או לפי מספר טלפון סלולרי של המוטב ללא צורך בפרטי חשבון המוטב.
ניתן לבצע העברה למוטבים בכל הבנקים בישראל, עד סכום של 3,000 ₪ להעברה, בכפוף לרף החודשי של ההעברות המותרות בהעברה למוטב אקראי.
איך זה עובד?
בלחיצה על העברה במסך ההיסטוריה, ניתן יהיה לראות את סטטוס העברה כדלהלן:
לצפיה בסרטון הדרכה לחץ כאן
מה זה נתונים בקליק?
"נתונים בקליק" מאפשר לך לצפות במהירות ביתרה העדכנית בחשבונך כולל 4 פעולות אחרונות, חיוב קרוב של סך כל כרטיסי האשראי ובשווי תיק ניירות הערך שלך , מבלי להזין מחדש את פרטי הזיהוי שלך בכניסה לחשבון.
כיצד נרשמים ל "נתונים בקליק" ?
ניתן להירשם באפליקציית הבנק באנדרואיד דרך תפריט הפעולות לאחר ביצוע ההזדהות. לקוח שלא יבצע רישום לשירות, לא יוכל ליהנות משירות חדש זה.
מי יכול להירשם לנתונים בקליק?
לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים.
האם לאחר ההרשמה היתרה תהיה זמינה ונגישה עבורי באופן מידי?
כן, לאחר ההרשמה תוכל לצפות ביתרה כבר במסך הכניסה לאפליקציה ע"י הקלקה על שורת "נתונים בקליק".
איבדתי את המכשיר - כיצד אוכל לבטל את רישומי לבדיקת יתרה בקליק?
ניתן לפנות אל התמיכה הטכנית בטלפון מספר 2449*.
אם ברשותי מספר חשבונות בבנק - האם אוכל לצפות ביתרה של כל אחד מהם?
כן, באפשרותך לצפות ביתרה של כל חשבונותיך הקשורים של משתמש זה.
כיצד ניתן לדפדף בין החשבונות?
המעבר בין החשבונות נעשה על ידי החלקה (swipe) נוספת על גבי איזור הצגת היתרה.
מה עלי לעשות אם לא הוצגה לי האפשרות להירשם לנתונים בקליק, או שלא הצלחתי להירשם?
עליך לוודא כי ברשותך גרסה עדכנית של האפליקציה. במידה וגם לאחר העדכון עדיין לא הצלחת להירשם, ניתן לפנות לתמיכה הטכנית בטלפון 2449*.
לצפייה בסרטון אודות השירות ואופן ההצטרפות>>
שירות באפליקציית מסד המאפשר לך לקבל הודעות כלליות ואישיות והצעות ערך של שירותים ומוצרים המתאימים לך באופן אישי ישירות לנייד שלך בצורה קלה ומהירה.
לצורך קבלת השירות יש לבצע עדכון של האפליקציה הזמינה ללקוחות דרך החנויות המקוונות (Appale, Google).
ניתן להוריד את האפליקציה בחינם מהחנות המקוונת של App Store/ Google Android Play.
איך מצטרפים לשירות?
הצטרפות מתבצעת באמצעות האפליקציה לאחר הזדהות באמצעות שם משתמש וסיסמה עליך לבחור מתפריט הפעולות "הודעות בשבילך".
תוכל לבחור את סוגי ההודעות שיתקבלו:
לאחר בחירת סוגי ההודעות יש לאשר את תנאי השימוש ולבחור במקש "אישור".
לאחר בחירה במקש "אישור" תוצג הודעה כי הבקשה נקלטה ותוכל להוסיף חשבונות נוספים לשירות.
כיצד מצרפים מספר חשבונות לשירות?
לחץ על "הוסף חשבון" או באמצעות מסך ההצטרפות > בחירה במספר חשבון חדש בתיבת "מספר חשבון".
שימו לב ! במקרים בהם המכשיר אינו זמין (אבד/ נגנב וכד') יש לפנות למוקד התמיכה הטכנית במספר טלפון 03-5130616 הזמין 24 שעות.
ביצוע פעולות באמצעים הישירים הינם בהתאם לקיום הרשאה מתאימה בחשבון. התנאים המלאים והמחייבים של כל שירות/מוצר הינם כמפורט במסמכי הבנק ביחס לאותו שירות/מוצר וכפופים להסדרים הנהוגים בבנק. הבנק רשאי לשנות את תנאי השירות/המוצר המוצע או להפסיק להציעו בכל עת.