זמני מענה בפועל | זמני מענה באמנה | ערוץ |
ממוצע 2:56 |
ככלל לקוח יוכל לבחור לפנות טלפונית לבנקאי בשעות פעילות הסניף או למרכז השירות הבנקאי הפועל בשעות מורחבות פניות בנושאי בירור חשבון, סגירת חשבון ודיווח על תקלה *.יענו תוך 6 דקות בממוצע במרכז השירות |
מענה טלפוני ע"י בנקאי |
כ - 97% מהפניות נענו תוך 2 ימי עסקים מתוכם 80% נענו תוך יום עסקים אחד |
מענה באותו יום עסקים - בקשות להעברות בנקאיות - מענה באותו יום עסקים*** בכל שאר הנושאים הבנקאיים מענה תוך 2 ימי עסקים לשיעור פניות שלא יפחת מ-90% |
התכתבות עם בנקאי |
כ - 98% נענו בטווח המבוקש (מתוכם 80% תוך 15 יום) |
עד 45 ימים ממועד קבלת התלונה ובמקרים חריגים עד 60 ימים |
מענה בכתב לפניות הציבור |
*** עד 1 מיליון ₪, לפניות שיתקבלו עד השעה 13:30 בימי חול ועד השעה 11:30 ביום ו' וערבי חג, למעט מקרים הדורשים אישור הסניף לכל הפחות ל-90% מהפניות
*בכפוף להוראות כל דין ולשעות פעילות מרכז השירות הבנקאי
** עד 1 מיליון ₪, לפניות שיתקבלו עד השעה 13:30 בימי חול ועד השעה 11:30 ביום ו' וערבי חג, למעט מקרים הדורשים אישור הסניף