זמני המענה בערוצי השירות

ללא חובת קביעת פגישה מראש. לשעות פעילות הסניפים > סניף

ככלל לקוח יוכל לבחור לפנות טלפונית לבנקאי בשעות פעילות הסניף או למרכז השירות הבנקאי הפועל בשעות מורחבות.

פניות בנושאי בירור חשבון, סגירת חשבון ודיווח על תקלה יענו תוך 6 דקות בממוצע במרכז השירות*.

מענה טלפוני ע"י בנקאי

מענה באותו יום עסקים:

-  בקשות להעברות בנקאיות - מענה באותו יום עסקים ***

-  בכל שאר הנושאים הבנקאיים מענה תוך 2 ימי עסקים לשיעור פניות שלא יפחת מ-90%

לפתיחת פניה עם התכתבות עם בנקאי >

התכתבות עם בנקאי

עד 45 ימים ממועד קבלת התלונה ובמקרים חריגים עד 60 ימים

לאמנת השירות של היחידה לפניות הציבור >

מענה בכתב לפניות הציבור

*** עד 1 מיליון ₪, לפניות שיתקבלו עד השעה 13:30 בימי חול ועד השעה 11:30 ביום ו' וערבי חג, למעט מקרים הדורשים אישור הסניף לכל הפחות ל-90% מהפניות

*בכפוף להוראות כל דין ולשעות פעילות מרכז השירות הבנקאי

** עד 1 מיליון ₪, לפניות שיתקבלו עד השעה 13:30 בימי חול ועד השעה 11:30 ביום ו' וערבי חג, למעט מקרים הדורשים אישור הסניף