על מנת ליהנות מהשירות החדש הנך מתבקש לעדכן את הגרסה של אפליקציית הבנק ולבצע רישום באמצעות כניסה לתפריט ובחירה
באפשרות advise.me או להצטרף לשירות אצל יועץ ההשקעות בסניף (+רישום להודעות Push באפליקציה).
כיצד אקבל את העדכון משירות ?
1. העדכון יתקבל בהודעת PUSH לנייד שלך ותזמין אותך להיכנס לאפליקציה.
2. לחיצה על הודעת ה- PUSH תעביר אותך למסך ההזדהות ולאחר מכן למסך ההמלצה.
3. לאחר לחיצה על "המשך" במסך ההמלצה ,תועבר למסך גילוי נאות בו תוכל לתת את האישור הסופי שאחריו ההוראות ישלחו לביצוע.
4. בשלב זה תקבל חיווי שההמלצה אושרה ונקלטה במערכת ואיתה ההוראות הרלוונטיות.
למי מיועד השירות?
השירות מיועד ללקוחות בעלי תיק השקעות אשר חתומים על שירות ייעוץ השקעות
האם השירות כרוך בתשלום?
השימוש בשירות אינו כרוך בתשלום.
איך מצטרפים לשירות?
באתר ואפליקציה או אצל יועץ ההשקעות בסניף (+רישום להודעות Push באפליקציה).
השירות יינתן בימים ובשעות הפעילות הרגילים של הסניף.
השירות מיועד ללקוחות בעלי תיק השקעות אשר חתומים על שירות ייעוץ השקעות. הבנק רשאי לשנות את תנאי השירות או להפסיק להציעם בכל עת. אין לראות בפרסום זה משום הסכמה למתן השירות . השימוש בשירות מותנה בעמידה בקריטריונים הנהוגים בבנק, כפי שיהיה מעת לעת ובכפוף לתנאים המלאים המפורטים במסמכי הבנק וכן להסדרים הנהוגים בבנק. השירות מותנה בקיום חשבון בבנק, בהרשאה מתאימה לשירות האינטרנט והאפליקציה, בחתימה על הסכם ייעוץ ובהצטרפות לשירות ועל טופס בקשה לקבלת שירותי מידע בניירות ערך באמצעות טלפון סלולרי. השירות יופעל עד שני ימי עסקים מיום ההצטרפות וההמלצות תישלחנה לנייד בהתאם לשיקול דעת הבנק.