עדכון ביצוע העברות באמצעות מוקד
לתשומת לבכם – לאור עומס הפניות במוקד, לא יתאפשר לבצע העברות בסכום הנמוך מ - 200 ₪.
באפשרותכם לבצע העברות ישירות באתר או באפליקציה ללא צורך בהמתנה.
חייג אלינו 2448* מכל מכשיר ותוכל לבצע פעולות בחשבון, גם כשהסניף סגור.
שעות פעילות מסד CALL:
ימים א'-ה': 08:00- 19:00.
יום ו' וערבי חג: 08:00- 13:00.
מענה טלפוני אנושי לקביעת פגישות בסניפים בימים א'-ה': 08:30-16:00.
בחול המועד המוקד עובד בין השעות 08:00-16:00
בערבי יום הזיכרון המוקד עובד בין השעות 08:00-19:00
מענה קולי ממוחשב עומד לרשותך 24 שעות ביממה.
באפשרותך לבצע מגוון פעולות גם באמצעות מענה ממוחשב הפועל 24 שעות ביממה.
מענה קולי ממוחשב לשירותך 24 שעות ביממה המאפשר לך לקבל מידע ולבצע מגוון פעולות בחשבונך.
להצטרפות לשירות יש לחייג למוקד מסד Call בטלפון 2448*, להזדהות ע"י הקשת סיסמא ולאחר מכן ללחוץ על הספרה 2 למעבר למענה הממוחשב.
המידע והפעולות אותם ניתן לבצע 24 שעות ביממה:
תעריף ביצוע פעולות כמצויין בתעריפון הבנק או בהתאם להטבות המוגדרות בחשבון.