מומלץ לנקוט בכל האמצעים לשמירה על המכשיר הנייד שלכם ועל השימוש בו.
עשו שימוש רק באפליקציה הרשמית של הבנק אותה יש להוריד מהחנויות המקוונות הרשמיות בלבד.
עם סיום השימוש, הקפידו להתנתק מהאפליקציה בצורה מסודרת.
לתשומת לבך: אין הבנק אחראי לפעילות או שימוש של בעלי החשבון באפליקציות אשר הורדו מאתרים שאינם החנויות המקוונות הרשמיות.
מומלץ לנקוט בכל האמצעים לשמירה על המכשיר הנייד, בין היתר, לנעול את מכשיר הטלפון הנייד באמצעות קוד גישה אישי, סיסמה, תבנית או זיהוי ביומטרי ולוודא כי אמצעים אלו ידועים לבעל המכשיר בלבד.
מומלץ להיות ערניים ולהיזהר מגניבת הטלפון הנייד שלכם. זכרו – הטלפון מכיל נתונים רבים ביניהם ייתכנו גם נתונים אישיים וחסויים.
בכדי להגן על זהותך, מומלץ לא לעשות שימוש במכשירים ניידים פרוצים. מומלץ להשתמש באפליקציה רק במכשיר המופעל על-פי הוראות היצרן, אשר לא נפרץ ולא בוצעו בו שינויים שעלולים לבטל מנגנוני אבטחה מובנים.
מומלץ לא להתקין ולהפעיל אפליקציות אשר מבטיחות לסייע בניהול החשבון או בהתקשרות לאתר הבנק ולאתרים בכלל. בהתקנת אפליקציות כאלה הנכם מסתכנים באפשרות להונאות, גניבת אמצעי זיהוי ומידע אישי.
מומלץ להימנע משימוש באפליקציות שנדרש להעביר אליהן את אמצעי הזיהוי שסופקו לך. אמצעי הזיהוי הינם אישיים. מומלץ לא להעבירם לאחר גם אם הוא פועל עבורך ומטעמך.
בעת מכירת המכשיר או מסירה לתיקון/בדיקה, מומלץ להסיר ממנו, לפני כן, את אפליקציית הבנק ואפליקציות רגישות אחרות וכן כל מידע אישי/חסוי ששמור מקומית.
מומלץ, בכל מקרה בו הטלפון הסלולארי יצא מרשותך או בעת החלפת מספר הטלפון הסלולארי לפעול מיידית לחסימת כרטיס ה-SIM בחברת התקשורת אליה אתה מנוי, ולאחר מכן נדרש להודיע ל לתמיכת האינטרנט בבנק בטלפון 03-5130047 .
במקרה של קבלת שיחה, לכאורה מהבנק, המעוררת את חשדכם, אל תמסרו כל מידע על חשבונכם ובקשו לחזור אל יוזם השיחה. כך תוכלו לוודא כי השיחה אכן הגיעה מהיעד הנכון.
במידה ואתם מקבלים הודעות SMS/טקסט שמזוהות עם הבנק למכשיר הנייד שלכם, וקיים חשד יש להודיע לתמיכת האינטרנט
בבנק בטלפון 03-5130047.
בעת קבלת הודעה מהבנק, הבנק ממליץ לבעלי החשבון לוודא כי תוכן ההודעה מתאים להודעות הנשלחות על ידי הבנק, בכל ספק על בעלי החשבון להודיע לבנק באופן מיידי.
הגנה על מכשיר הטלפון הסלולארי