• תודה שפנית אלינו 

    נשמח מאוד להיפגש, אבל בינתיים, קבלת השירות בסניפים, לרבות שירותי קופה, מוגבלת
    בהתאם להנחיות הממשלה.
    את השירותים תוכלו לקבל באחד הערוצים הישירים של הבנק: אתר הבנק, האפליקציה, המוקד הטלפוני, השרות
    הטלפוני בסניף, התכתבות עם בנקאי, פקס ובמכשירים האוטומטיים.
    בסניף יינתנו השירותים הבאים:
    1. שירותים שאינם ניתנים לביצוע בערוצים הישירים.
    2. שירותים ללקוחות שאינם יכולים להשתמש בערוצים הישירים.

    מעוניינים ליצור קשר עם הסניף? כתבו או תתקשרו לסניף בכל עת, באמצעות האתר או האפליקציה )״התכתבות עם בנקאי״ או מסד קול 2448*.

    אוכלוסיות מיוחדות כגון: לקוחות מעל גיל 70, נשים בהריון, אנשים עם צוריכי נגישות, וכן שירותי קופה ושירות במקרים דחופים יקבלו מענה בסניף גם

    ללא צורך בקביעת פגישה מראש.

    לתשומת ליבך, ניתן לבצע את רוב הפעולות דרך האתר והאפליקציה, לרשימת פעולות נפוצות לחץ כאן