• תודה שפנית אלינו 

    בהתאם להנחיות הממשלה, בתקופה זו, קבלת שירות בסניפים, לרבות שירותי קופה, תתאפשר רק לביצוע פעולות וקבלת שרותים שאינם ניתנים לביצוע בערוצים הישירים

    או ללקוחות שלא יכולים לקבל שירות בערוצים הישירים: אתר הבנק/אפליקציה, מוקד טלפוני, שרות טלפוני בסניף, התכתבות עם בנקאי, פקס ובמכשירים האוטומטיים.

    ניתן ליצור קשר עם הסניף בכל עת באמצעות "התכתבות עם בנקאי" או במוקד טלפוני: 03-5641350.

    אוכלוסיות מיוחדות כגון: לקוחות מעל גיל 70, נשים בהריון, אנשים עם צוריכי נגישות, וכן שירותי קופה ושירות במקרים דחופים יקבלו מענה בסניף

    גם ללא צורך בקביעת פגישה מראש.

    לתשומת ליבך, ניתן לבצע את רוב הפעולות דרך האתר והאפליקציה, לרשימת פעולות נפוצות לחץ כאן